נתוני psa
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם אני בחור בגיל 49 ולאחרונה גילו אצל אבי סרטן בערמונית וכרגע הוא מטופל במחלקת אונגולוגיה עם הזרקת הורמונים כל שלושה חודשים. בעקבות הגילוי של המחלה נמסר לי שהיא תורשתית, בבדיקה של הpsa שלי בשנים האחרונות גיליתי שמשנת 2006 עד שנת 2010 הערך עלה ב0.5 ומ2010 עד מרץ 2013 הערך עלה ב-1 והערך היום הוא 2.76 העליה בערך, לא באותו יייחס ,מה עלי לעשות לדעתכם , תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שמעון שלום, בינתיים הייתי ממשיך מעקב בלבד אחת לחצי שנה. אם ימשיך לעלות למעבר ל3.5 תפנה לאורולוג לבירור בברכה דר ברגר
(מספר מקשר)