כאבים לאחר הקרנות
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר ברגר. אבא של בשנות ה-70 לחייו חלה בסרטן הערמונית לפני כשנה ועבר הקרנות. לפני כשלושה חודשים החלו כאבים חזקים בישבן שמפריעים לו לתפקד. כיום הכל כואב לו, הוא לא יכול לשבת, לעמוד, לשכב, כואבות לו הרגליים הצד והכל בגלל הכאב בישבן. הוא היה אצל אין ספור רופאים וטופל בדיקור, כדורי מורפיום, כדורים טבעיים וכל מה שיש ושום דבר לא עוזר. הוא ממש נמצא על סף יאוש.
אפרת, את מתארת מצב שבהחלט יכול להתאים לנזק מאוחר לקרינה. האם גם יש דם בצואה? אני בהחלט ממליץ על בדיקת רופא ממכון גסטרואנטורולוגי שמתמחה בתחום. בכל מקרה באמת מדובר בתופעת לוואי שבד"כ לא ניתן לרפא באופן מלא, אלא רק להביא להקלה. יחד עם זאת, הזמן הינו המרפא הטוב ביותר במצבים אלו. בברכה דר ברגר