סרטן הערמונית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעלי עבר ניתןח לפני שנתים של סרטן הערמונית. היום עבר בדיקות דם והpsa היה 0.25 נאמר לו על ידי האונקולוג שבעלי צריך לעבור סידרה של הקרנות.האם רצוי לעבור ניתוח נוסף איך אני יכולה לדעת שאין גרורות באיבר אחר.האם יש טיפול חדשני אחר וטוב יותר לסרטן זה. תודה מקרב לב
שרה שלום, קרוב לודאי שהמחלה טרם התפשטה והטיפול הנכון עם הסיכוי הגבוה ביותר לריפוי המחלה הינו הקרנות למיטת הערמונית. אין שום ניתוח חדשני שמגביר את הסיכויים עבור בעלך מעבר להקרנות למיטת הערמונית. במצב זה של השנות מחלה לפי עלית מרקר אין מקום לפרוצדורה ניתוחית והאורולוגים המובילים בעולם לא יציעו ניתוח במצב זה. בברכה דר ברגר