בדיקת psa
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לד"ר ברגר אודה לך אם תוכל לכוון אותי יש מכונים וקופות שעושים בדיקות של עד 2 אפסים אחרי הנקודה דהיינו,0.00 ויש שעושים עד 3 אפסים דהיינו0.000 איפוא אפשר לעשות בדיקת psa עד 3 אפסים?באיזה מקומות ו או מעבדות? כמו כן אם תוכל בטובך לומר האם קימות בדיקות דם יותר מדויקות להישנות המחלה לאחר כריתה רדיקלית של הערמונית?
לקריאה נוספת והעמקה
יוסף שלום, האמת שאין לי מושג באילו מעבדות יש 3 אפסים ובאיזה יש 2 ומן הסתם אתה מבין מתשובתי שזה ממש לא משנה. מה שכן חשוב אולי זה לנסות להקפיד לבצע את הבדיקות באותה מעבדה כדי לחסוך בלבול או לחץ מיותר מעצם השוני בתשובות בין המעבדות בברכה דר ברגר
(מספר מקשר)