פרופסיה וסרטן הערמונית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בן 33 נוטל פרופסיה מזה כ5 שנים,לאבי היה סרטן הערמונית. לאחרונה קראתי מחקרים אשר נכתב הם כי פרופסיה יכולה לגרום לסרטן הערמונית. האם עקב ההיסטוריה המשפחתית שלי אני חשוף יותר לבעיה? האם כדאי לפסיק לקחת פרופסיה? יש לציין שאני מאוד מרוצה מתוצאות של הפרופסיה בשערי אודה לתשובה בהקדם
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, אין צורך להפסיר טיפול בפרופסיה אם אתה מרוצה מתוצאות הטיפול עד כה. יחד עם זאת, אם יש סיפור משפחתי מדרגה ראשונה כמו אצלך, כן חשוב להגיע לאורולוג פעם בשנה לבדיקה רקטלית וכן ביצוע בדיקת PSA להעלות את הסיכוי לגילוי מוקדם אם תופיע המחלה בעתיד. שבוע טוב דר ברגר
(מספר מקשר)