טיפול הורמונלי
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
המשך ביולי 2010עברתי טיפןל ברדיו תרפיה מאחר והפסא עלה. תוך 4 חודשים מ 0.20 ל 0.74. כיום הפסא עלה ל 2.41. לפני 4 חודשים היה 1.70
לקריאה נוספת והעמקה
יעקוב שלום רב, לאור הנתונים, קרוב לודאי שמדובר במחלה שמתקדמת לאחר הקרנות וניתוח רדיקלי. בשלב מסוים צפוי טיפול הורמונאלי אך אין אחידות דעים בין הרופאים מתי להתחיל טיפול. יחד עם זאת כדאי לשקול דימות כגון MRI טרנסרקטלי או PET Choline. בכל מקרה אני ממליץ שתגיע ליעוץ מסודר אצל אונקולוג מומחה בתחום האורולוגי. בברכה ושבוע טוב. דר ברגר
(מספר מקשר)