טיפול הורמונלי
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לדר ברגר אני מרחיב את הפרטים שאולי בעזרתם תוכל לקבל תמונת מצב יותר ברורה. אני בן 60, בנובמבר 2009 עברתי ניתוח הסרת הערמונית רדיקאלי.. גליקסון היה. 7.
לקריאה נוספת והעמקה
יעקוב שלום רב, לאור הנתונים, קרוב לודאי שמדובר במחלה שמתקדמת לאחר הקרנות וניתוח רדיקלי. בשלב מסוים צפוי טיפול הורמונאלי אך אין אחידות דעים בין הרופאים מתי להתחיל טיפול. יחד עם זאת כדאי לשקול דימות כגון MRI טרנסרקטלי או PET Choline. בכל מקרה אני ממליץ שתגיע ליעוץ מסודר אצל אונקולוג מומחה בתחום האורולוגי. בברכה ושבוע טוב. דר ברגר
(מספר מקשר)