חייב לעבור טיפול משלים?
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בן 28, לאחרונה עברתי כריתת אשך ונמצא כי באשך היו 3 גושים שלושת הגושים: PURE EMBRYONAL CACINOMA WITH WIDE AREAS OF NECROSIS PT1: tumor limeted to the testis האם אני חייב לעבור טיפול משלים?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, בשאלתך חסרים מספר נתונים כדי לתת תשובה מלאה וגם אז, טיפול מונע בסוג מחלה כמו שלך, מחייב שיחה מעמיקה על האופציות העומדות בפניך וההשלכות של כל אופציה. בברכה דר ברגר
(מספר מקשר)
האם אתה יכול לספר על תחום התמוכתך, באילו נושאים אתה עוסק ומהן הבעיות השכיחות בהן אתה נתקל במהלך עבודתך?