טיפול בשיטת ברכיטרפיה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כחודשיים עברתי טיפול בשיטת הברכיטרפיה עם סישן של הקרנות חיצוניות לצערי מרגע הטיפול ועד היום אני עם קטטר ועם כאבים בלתי נסבלים וצריבות לפני כשבועיים אובחנו אבנים בדרכי השתן והם הוצאו בפעולת ריסוק הרופא המטפל טוען שהכאבים והצריבות צריכים היו לעבור. האם יש עדות רפואית לכאבים וצריבות כל כך ממושכים . לצערי גם משככי כאבים לא עוזרים תודה מראש צבי
לצבי שלום אני משוכנע שלפני הברכיטרפיה הוסברו לך ת. לוואי של הניתוח ואף החתימו אותך על הסכמה לעבור את הניתוח . לצערי הרב אכן אנחנו נתקלים לפעמים בת. לוואי מהסוג שציינת כמו צריבה עזה , כאבים וא. שתן לאחר ברכיטרפיה . אני מציע שתפנה לרופא שטיפול בך בברכיטרפיה ותסור לו על הסבל שלך. ד"ר אריאלי