בעיות בשתן
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לפני שנה קיבלתי סדרת הקרנות בעקבות גילוי סרטן הערמונית. נמצא במעקב כל שישה חדשים. הכל תקין PSA 0.05. לאחרונה כאבים קלים באזור דרכי השתן וכמה פעמים יצאו עם השתן מעין קרישי דם. יש לציין עוד שלפני גילוי הסרטן, עברתי ניתוח TURP . האם המצב מדאיג? אודה על תשובתך.
לקריאה נוספת והעמקה
לזאב שלום דימום בשתן דורש התייחסות ובירור . פנה לאורולוג שלך , אשר יעשה לך את הבדיקות הנחוצות לבירור דם בשתן (US או CT , שתן לציטולוגיה , ציסטוסקופיה ) בינתיים שישלחו תרבית שתן דרך הרופא המטפל , אם יש דלקת יש לתת טיפול אנטיביוטי תחילה . ד"ר אריאלי