ביופסיה ערמונית וטיפול
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני זמן מה ,עברתי ביופסיה מהערמונית.-בעקבות קפיצה של בדיקת psa -בשיעור העולה על 0.75 האבחנה הקלינית-ca bph התאור המאקרוסקופי prostate needle biopsy -benign prostatic tissue אודה לכם מאד ,אם אקבל תירגום בשפת העם לנאמר לעיל. כמו כן מהו המשך הטיפול בנדון. תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
לסלע עזרא שלום עברת ביופסיה של הערמונית כדי לשלול סרטן הערמונית . הבדיקה שלך תקינה, נמצאה הגדלה שפירה של הערמונית . פנה לרופא האורולוג שלך והוא ימליץ לך על הטיפול המתאים ביותר עבורך וכמובן שאתה צריך להמשיך במעקב . ד"ר אריאלי