ערמונית מוגדלת.
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מזה מס' שנים אובחנתי כבעל ערמונית מוגדלת.אני נוטל קסטרל 10 נמצא במעקב אצל אורולוג ומדי שנה עושה בדיקת psa.לאחרונה בצעתי צילום רנטגן.הערמונית אובחנה בערכים-- 3.8*4.8*5.0* ס"מ בעלת מרקם בלתי אחיד.שארית-56 ס"מ. psa-לפני שנה-2.8 לפני חודש-3.66 (בטווח 0 עד 4 ) psa free-0.77 אינדקס-0.21 ratio בדיקה נוספת -עכשיו במעבדה אחרת-מראה על תוצאות-psa3.9-תחום ייחוס מ-0 עד 4.5 .ratio-018-מה-פירושם?
לקריאה נוספת והעמקה
לאדריאן שלום מה גילך? אתה צריך להתייעץ עם האורולוג שלך . עקב העליה ב- PSA וערכי ייחוס יחסית נמוכים יתכן שהוא ימליץ לך על ביופסיה של הערמונית . ד"ר אריאלי