adenocarcinoma
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! לאבא שלי עשו ביופסיה של פרוסתטה והנה תוצאות: adenocarcinoma gleason 3+4=7 summary: 4/10 cores positive for tumor (only one with substantial involvement) d7f046e מה המלצתך ? כמוון הוא הולך אים תוצאה ל רופא אבל אשמח אים תאזור לי בתשובתך. תודה רבה!!
לקריאה נוספת והעמקה
למרינה שלום בן כמה אביך? מה היה ה- PSA בזמן גילוי המחלה? האם סובל ממחלות אחרות ומקבל תרופות? כעיקרון מדובר בסרטן הערמונית בדרגת ממאירות בינונית, תופס 4 מתוך 10 גלילים שנלקחו, כלו' לא מחלה מינימלית. אני אישית בדיעה שצריך המשך בירור ע"י CT בטן ומיפוי עצמות לפני החלטה על דרכי הטיפול . ד"ר אריאלי