ערמונית שפירה מוגדלת
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מאז שגילו לי את הערמונית המוגדלת. היא לא מפסיקה לגדול. בערך שנתיים.התחילה בPSA בסביבות 4 והיום עומדת על 8 בקירוב. עברתי כבר ביופיסיה שניה בגלל זה וזה ממשיך לגדול. שאלתי. האם רצוי לקחת כדורים בכדי לצמצם את הערמונית? אודה לך מראש
אני ,כמובן, לא סמכות אלא מטופל ! לוקח פרוסייף-פורטה מספר שנים, ( יחד עם קדקס ) ,והערמונית ( השפירה )הצטמצמה , ממצב של חוסר יכולת להתאפק ,טפטופים , וצורך לבית שמוש צמוד -למצב כמעט נורמלי ,כלומר, יכולת להתאפק קימה בלילה - אולי פעם אחת ,וללא טפטופים !( בן 78 ) . רק בריאות
לאמנון ערב טוב, אתה יודע שאני חסיד של הפרוסייף פורטה ( וזה היה הרעיון שלי יחד עם המדען של חברת כצט לשפר את המוצר ) אבל- צריכים להיות זהירים . אם יש עליה ב- PSA ואין אבחנה ברורה , הפרוסייף יכול להוריד רמת PSA . מצד אחד זה טוב כי במקביל גם הערמונית קטנה, אבל צריך להיות זהירים ולא" להכנס לשאננות "ולפספס את סרטן הערמונית. ד"ר אריאלי
לרמי שלום מה שהייתי מציע לך זה טיפול ב- T. PERMIXON 160 MG פעמיים ביום בזמן הארוחה. התרופה צמחית , כמעט ללא ת. לוואי , מקטינה את הערמונית , פועלת נגד דלקת ומשפרת את התסמינים מבלי להוריד באופן מלאכותי את רמות ה- PSA . ד"ר אריאלי