בחירת טיפול לסרטן הערמונית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד''ר 'וסף שלום. אני בן 70 , בתקופה נובמבר-דצמבר עס'ט' בד'קוט :ב'ופס'ע, CT,מ'פו' עצם. ממצא פטולוג' ס'קום : ערמונ'ט 'מ'נ - 6 גל'ל' רקמה לבנ'ם גמ'ש'ם באורך מ-0.5 ם''ם ועד מ-1 ם''ם, כל גל'ל'ם מסוננ'ם ע'' (3+4) GLS עמ מעורבוט של כ-40% מהנפחץ; ערמונ'ט שמאל - 6 גל'ל' רקמה לבנ'ם גמ'ש'ם באורך מ-0.9 ם''ם ועד מ-1.2 ם''ם גל'ל'רקמה ערמונ'ט ללא ס'מנ' ג'דול. מ'פו' עצם- כל גופ': - א'ן לראט קל'טא פטולוג' בשלד.קל'טה מוגברט כנ''ל ככל הנ'ראה על רקע ש'נו''ם נ'וו''ם או דלקט''ם. CT בטן: -ערמונ'ט, מוגבלט. מלבד זה אני במצב בריאותי טוב. איזה טיפול אתה חושב שאני צריך לקחת:Watchful waiting Radiation,therapy, Chemotherapy,Cryotherapy,Hormonetherapy,Prostateremoval,TURP, לרפא את סרטן הערמונית בשיטות טבעיות (http://adler7-cancer.co.il/action4u//article_details.asp?id=488&path=) תודה רבה
למשה שלום מה היה ה- PSA בגילוי המחלה? כאשר יש GL 7 , אנחנו מדברים על מחלה בדרגת ממאירות בינונית , אצלך היא כנראה ממוקמת. לפי דעתי לא מומלץ מעקב בלבד. אם אתה בריא הטוב ביותר זה ניתוח רדיקלי. אפשרות אחרות : טיפול הורמונלי משולב עם הקרנות מקומיות . כתוב לי לגבי ה- PSA ד"ר אריאלי
ל ד"ר אריאלי שלום ה- PSA בגילוי המחלה 22.09.09 - 3.7 PSA היסטוריה: 2.4 24/11/08 3.0 27/04/09 4.0 20/07/09 3.53 08/10/09 3.72 3/12/09 טודה רבה
שלום רב לך דר' אריאלי. בנושא בחירת טיפול הייתי מבקש להזכיר גם את שיטת hifu . לאחרונה פנו אלינו גם מטופלים לאחר טיפולי הקרנה שהמחלה חזרה וחלקם אף נמצא מתאים לטיפול hifu . ברכות מקרב לב. עמיר