גידול בערמונית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דר אריאלי חגשמח כיום חמש שנים לאחר הקרנות- (חיצוני)- אין עדות למחלה PSA= 0.78 ( בגילוי גליסון 6 ) מהו הסיכוי להישנות המחלה בעתיד ? איזה בדיקות מעקב עלי לעשות ובאיזה תדירות ? לאיזה סימנים / תופעות עלי לשים לב ? בתודה jay
jay בוקר טוב נראה לי שמצבך יציב. הבדיקה היחידה למעקב מבחינתך כיום זה ה- PSA . נראה לי שפעם ב- 6 חודשים זה סביר. איך מתן השתן ? זרם, תכיפות , השתנה לילית, צריבה , דימום - אלו דברים שאתה צריך אישית לשים לב אליהם. אני מניח שאתה במעקב אונקולוגי קבוע והם בודאי עוקבים אחריך ומדריכים אותך. אני שמח שמידי פעם אתה שומר על קשר, מועדים לשמחה ד"ר אריאלי