מעקב אונקולוגי-גידול בערמונית/דחוף!
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אבי ,בן 62, אובחן בסרטן הערמונית לפני כשנה כנראה מפושט עם נגע בעצם האיסכיום. נשלל ניתוח ו/או הקרנות והוא מקבל טיפול הורמונלי בלבד. כעת נערכה בדיקת CT תקופתית(בהשוואה לCT מה-17/9/08 )וממצע אחד מדיר שינה מעינינו:חזה: ".....בהשוואה לבדיקה קודמת הופיע ציור עדין של "עץ בהנצה" בסגמנט אחורי של RUL ובסגמנט בזאלי של RLL (חתך 123).שינויים עדינים באונה אמצעית..." לסיכום נכתב: 1. בהשוואה לבדיקה קודמת הופיעו מוקדי תסנין כעין "עץ בהנצה" דו"צ וערמונית מעט קטנה. 2. שאר הממצאים ללא שינוי. רק באמצע החודש תהיה פגישה עם רופא מטפל/מפענח...האם בעצם אנו מתבשרים על התפשטות הסרטן לריאות?! אודה לתשובה מהירה.
לרפאל שלום לא בטוח שהמדובר בגרורות, תסנין יכול להיות גם על קרע דלקתי . כדאי שהאונקולוג שלו יראה את הצילומים , אולי להתייעץ עם הרופא הרנטגנולוג שכתב את התשובה או להתייעץ עם רופא ריאות ( פולמונולוג). ד"ר אריאלי