יציאות תכופות של שתן בשעות הלילה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני סיימתי הקרנות לפני כשנתיים , מאז ועד היום אני נאלץ להתעורר כל שעתיים בלילה לשרותים לעשות פיפי האם יש פתרון תרופתי לזה , האם בעתיד זה ישתפר מצב זה גורם לי לעייפות תמידית יוסי
תוצאות הכימו וההקרנות וכו' הולכות ומסתבכות ככל שעובר הזמן אם כבר עברת את התהליך שלניסיוני האישי מיותר, לפחות נסה לעזור (אם לא עשית זאת כבר) למערכת עם תזונה (אורגנית) תוספים וכו' מה תלין על נקמת השלפוחית לאחר התלאות שעברה ? לפחות תן פיצוי....
ליוסי שלום האם זרם השתן טוב והאם אתה מתרוקן היטב? אם כן יש תרופות שיכולות לעזור לך בנושא. התייעץ עם האורולוג שלך. אם יש גם זרם חלש יש לברר האם יש היצרות בשופכה ולטפל בה תחילה. ד"ר אריאלי
ד"ר אריאלי שלום רב ניגשתי לאורולוג הוא נתן לי מרשם לתרופה אומניק 0.4 , קראתי את התופעות לוואי וזה די מרתיע אותי , האם אתה ממליץ על תרופה זו ? יוסי