PSA גבוה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אבי בן 71- PSA 20.71 עבר בדיקה אצל אורולוג- הבדיקה הרקטאלית יצאה תקינה. אבל עקב התוצאה נשלח לביופסיה + TRUS מה המידה שהבדיקה הידנית משקפת את הביופסיה? במיה ומדובר בגידול שפיר האם מומלץ ניתוח או כדורים לכיווץ? תודה, נורית
לקריאה נוספת והעמקה
לנורית שלום עדיין מוקדם לדון על סוג הטיפול. מה שדחוף כרגע זה לברר האם מדובר בסרטן הערמונית. למרות בדיקה רקטאלית תקינה, הוא חייב לעבור ביופסיה עקב PSA 20.71 . רק הביופסיה יכולה לתת תשובה האם המדובר במחלה סרטנית . ד"ר אריאלי