תרבית נוזל ערמונית
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, בן 62, בדיקה רקטאלית בסדר, TRUS בסדר, ביופסית הערמונית שלילית. דלקת ערמונית, בתרבית זרע - "נמצאו לויקוציטים", ציפרודקס ואופלודקס לא מיגרו את החיידק אך גורמים לתנודות ב- PSA. הבנתי מאורולוג קופת החולים שכבר לא נהוג לבצע תרבית נוזל ערמונית (עיסוי הערמונית על-ידי אורולוג לתרבית שתן או זרע). התוכל לכוון אותי מעשית לאורולוג/מעבדה שכן עושה פעולה זו? תודה.
לדוד שלום יתכן שבמסגרת מרפאות של בתי חולים ניתן לבצע בדיקה מסוג זה. ידוע לי שבבית חולים ברזילי עושים "בדיקת 4 כוסות". ד"ר אריאלי
האם אתה מקבל ממכבי, ויכול להפנות לתרבית בברזילי? תודה.