תוצאות ביופסיה
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום אני כותבת בשמן של אבי בן 60 . להלן תוצאות הביופסיה: prostatic adenocarcinoma in 2 out of 8 fragments, glason score 6 (3+3) of left side/ involving about 5% of the specimen sibmitted. מהי דרגת הסרטן? איזה בדיקות אתה ממליץ עוד לעשות ? יש לך רופא מומלץ באזור הצפון? PCA 5.6 תודה אורלי
לאורלי שלום מדובר במחלה מינימלית, יתכן שימצא מתאים אפילו למעקב, בתנאי שהמעקב יעשה כראוי: בדיקת PSA + בדיקה רקטלית כל 3-4 חודשים וביופסיה של הערמונית פעם בשנה. במידה והוא לא יכול לעמוד בתנאים אלו ומצבו הכללי טוב צריך לשקול ניתוח רדיקלי או טיפול ב- HIFU . ד"ר אריאלי