Prostate Biopsy
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
Good Morning I received the following results Two cores of 12 showing two foci of prostatic ADENOCARCINOMA ,GLEASON 'S SCORE 8(4+4) The tumor invades about 1%of combined cores length AND Two Tiny Fociof Adenocarcinoma,Gleason's Grade 4 ,invading less than 1%of combined prostatic cores length. PSA 5.06 WITH AVODART AND FREE PSA 0.31 what is suggested treatment thanks Jacob
יעקב שלום אני מקווה שזה בסדר לענות לך בעברית. בן כמה אתה? האם אתה חי בארץ? האם עשית בירור נוסף : CT בטן ומיפוי עצמות? אם כן כתוב את התשובה. אתה חייב להתייעץ עם אונקולוג טוב. לרוב הטיפול יהיה הורמונלי וכנראה עם תוספת של כמוטרפיה. ד"ר אריאלי