בדיקת PSA כפולה אחרי ניתוח רובוטי
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , אבא שלי בן 57 עבר לפני 7 חודשים ניתוח רובוטי להורדת ערמונית הממצאים שלו היו גליסון 3+4 אחרי ולפני ניתוח, אחרי ניתוח היה PERINERVAL INVASION 0.25 , US דרכי שתן תקינים חצי שנה אחרי ניתוח תוצאות PSA 3 שבועות לאחר ניתוח -0.21 3 חודשים אחרי ניתוח-0.34 7 חודשים אחרי ניתוח- 0.74 עד עכשיו יש לו דליפות שתן ,-4 תחבושות ביום-עובד בעבודה פיזית לא חזר לכלל לתקפוד הרגיל שהיה לפני הניתוח ,לא מבחינה תפקוד מיני ובמתן שתן יש דליפות. בבקשה אודה לתשובתך מה המשך הטיפול המומלץ לו? והאם זה נראה כמו משהו אגרסיבי? מודה לראש!!!
שלום רב, בשלב ראשון הייתי שולח אותו לבדיקת PET Ga68 PSMAולפי התשובה מתקדם. בד"כ כשההישנות היא במיטת הערמונית אז מקרינים. במקרה שלא יהיה כדאי לדחות ככל שניתן ולתת לו אפשרות לפתור את בעיית הדליפה ככל שניתן בברכה