בייופסיית fusion transperineal
דיון מתוך פורום סרטן הערמונית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, עקב תוצאות MRI ערמונית ( PI RADS 3) הומלץ לי לבצע ביופסייה fusion . רופא שהתייעצתי איתו המליץ לי לעושת fusion transperineal במרפא פרטית ו בהרדמה כללית. האם ביופסיה בשיטה הנ"ל יותר מתקדמת ? יותר טובה ? אני הבנתי שהיא מאשפרת הבחנה יותר מדויקת עקב יכולת להגיע ליותר מקומות בבדיקה ומונעת זיהומים. אני בהתלבטויות אם בדיקת כזאת די נפוצה בישראל ואם היא לא מה נקרא over ועושים אותה רק במקרים מיוחדים. או שזאת בדיקת שנכנת כבר לשימוש רחב בישראל. תודה
האמת שזו שאלה לא טובה לפורום ואני בטח לא אמליץ על ביצוע ביופסיה כזו במסגרת פרטית. סוג כזה של ביופסיה מבצעים רק אם קיים חשד שהגידול נמצא בחלק הקדמי של הערמונית ושביופסיה בגישה הרגילה דרך הרקטום לא תגיע לאזור החשוד בברכה