תוספים

דיון מתוך פורום  תרופות ורוקחות ברפואה משלימה

07/01/2012 | 19:37 | מאת: אמוניה

שלום, מכיוון שתוספי תזונה מאוד יקרים כתמיכה ממושכת אשמח לדעת מהו התוסף בעל ההשפעות ההיקפיות הכי רחבות- ובו כדאי להשקיע במקום בכמה. הצורך הוא שיפור הקשב והריכוז ומרקם העור. כרגע נוטלת: פיקנוגנול, ג'ינקו בילובה, רודיולה, ושמן צ'יה בכמוסות. אין לי כוונה לעבור יעוץ נטורופתי, עברתי בעבר, אשמח לתשובה לאור הבנתך בתחום. בתודה מראש.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב, התוספים שאת נוטלת הם מצוינים לזרימת הדם ולשיפור הריכוז והזיכרון ולהרגעה. לחיזוק הזיכרון כולל מיקוד וחשיבה ישנם צמחי מרפא מצוינים כגון צמח המאקה, בקופה, גוטו קולה, נפטה ועוד. צמחים אלו נחקרו כבר שנים רבות במחקרים קליניים ונמצא כי הם משפרים את תפקודי המוח הקוגניטיביים והמנטליים ללא תופעות לוואי. תוכלי לקרוא עוד על צמחי המרפא הללו ושימושיהם באתר www.alternativypharmacy.com לחיזוק העור ושמירה על עור צעיר ובריא ישנם צמחי מרפא מצוינים כגון התלתן האדום, אוניה דה גאטו ועוד. אני תמיד ממליץ להשתמש בפורמולות צמחיות כיוון שהן מכילות את כל הצמחים למטרות השונות באותה הפורמולה ובכך זה מוזיל את העלויות ומשפר את הטיפול הנטורופטי ואת ההעינות של המטופל לקחת את הטיפות במרוכז. אשמח לעמוד לרשותך גם בכך, שבוע טוב ובריא, אילן. 0528077713

09/01/2012 | 01:39 | מאת: אמוניה

מבין אלו שציינתי- מה התוסף שהכי ממרכז את כל האפקטים, כלומר אם אני צריכה לבחור אחד מהם לאור מה שציינתי- מה הכי אפקטביבי ובו כדאי להשקיע?

10/02/2012 | 07:56 | מאת: לודה

אני כבר 5 שנים פעם בכמה חודשים הולכת לכל מני הרצאות חינם ( לא חסר ) של תזונה, רפואה משלימה, נטורופטיה, צמחי מרפא . נחספתי לשני תוספים (תוצרת קנדה) שמאוד עזרו לי אישית וגם לילדים שלים . כל אחד מאיתנו הגיב על אותו תוסף אחרת . בהתחלה זה היה מוזר ועירר חשד , אבל אחרי שמבינים ולומדים , מבינים גם שאין נסים . הגוף שלנו הוא הנס היחידי , רק צריך לעזור לו קצת . במקום 10-15 בקבוקונים שונים של תוספים נהדרים , בחרנו בשניים שמביאים תוצאות נהדרות כבר חורף 5. ניקוי , איזון , חיזוק ותחזוקה ב-8 מערכות העיקריות של הגוף . כך מכרו לנו את זה . והתוצאה עלתה על הציפיות . שלא ישמע כפירסום או מכירה - לא חוספת שם החברה. אבל אני בטוחה שבאינטרנט עם אתם מחפשים תוסף קנדי - משקה מ-23 צמחי מרפא מעורבב עם מיץ אגסים - תמצאו את מה שאני קונה. בהצלחה! העיקר בריאות . שער הדבים נקנה לעצמינו !

מנהל פורום תרופות ורוקחות ברפואה משלימה