חומץ

דיון מתוך פורום  תרופות ורוקחות ברפואה משלימה

13/03/2010 | 22:12 | מאת: עדי

שלום אילן, ראיתי באיזשהי הודעה שהמלצת על שטיפת חומץ וגינלית פנימית בשילוב טיפות שמן עץ התה במקרים של קנדידה וגינלית. אשמח לדעת באיזה מינון (מים+שמן עץ התה+חומץ), כמה פעמים ביום ולאיזה תקופה, האם ניתן להשאיר במשך הלילה ולא לשטוף. כמו כן האם במקרה זה- זה יכול לבוא במקום הג'ל הוגינלי הלילי? באיזה שמנים נוספים ובאיזה מינון ניתן למהול את שמן עץ התה מלבד שמן זית לשימוש וגינלי? סליחה על מטר השאלות ותודה מראש...

לקריאה נוספת והעמקה

עדי שלום רב, מומלץ לבחור באחת מהשיטות הבאות וניתן גם לגוון ביניהן, כלומר בכל תקופת טיפול חדשה להשתמש בשיטה שונה: שטיפה וגינלית עם תמצית זרעי אשכולית. 5-10 טיפות של תמצית בכוס מים. לבצע שטיפה יומית לאורך שבוע באמצעות בקבוק לשטיפה וגינלית. להוסיף תכולה של קפסולת אצידופילוס לכף שמן זית, להוסיף 10 טיפות שמן עץ התה, לערבב ולהעביר על טמפון. לשים כל לילה למשך שבוע. קונים בבית מרקחת 'אגס וגינאלי',לשטיפה של הנרתיק. כל יומיים שלושה עושים שטיפה עם ה'אגס הואגינאלי' שקנית, עם הנוזל שמורכב ממים רגילים וחומץ. המינון הוא כף חומץ לכוס גדולה של מים ולהוסיף 5 טיפות שמן עץ התה. בזמן שיש פטריה בנרתיק עושים כל יומיים, ובזמן שאין עושים 'אחזקה שוטפת' כל 3-4 ימים. כמו כן, מומלץ לבמצע ניקוי וחידוש פעילות הכבד על ידי: טיהור הכבד: שתיית כף שמן זית וחצי כוס מיץ לימון כל בוקר על קיבה ריקה למשך מספר חודשים. נטילת פורמולות ייחודיות של צמחי מרפא המותאמות אישית על ידי נטורופא מומחה בתחום. שתיית תה ירוק. שבוע טוב ובריא, אילן ללבניקוב, רוקח ונטורופט מומחה, מנהל המרכז לרוקחות אלטרנטיבית - ר"ג.

15/03/2010 | 20:08 | מאת: עדי

שוב תודה אילן, האם ניתן לעשות את השטיפה הפנימית הוגינלית גם בימי מחזור? ואם זה עובד מדוע לא לבצע את השטיפה כל יום, האם זה יכול להזיק?

מנהל פורום תרופות ורוקחות ברפואה משלימה