דיאטת השמנה אצל ילד בן 9
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/01/2013 | 15:19 | מאת: חוה
גלית תודה על התשובה האם ניתן לקבל המלצות בנושא. לא הצלחתי לאתר דיאטנים העוסקים בדיאטת השמנה בילדים.
לקריאה נוספת והעמקה
01/01/2013 | 15:45 | מאת: גלית אלדרוטי
אשמח להמליץ לך. אנא כיתבי לי את אזור מגוריכם
01/01/2013 | 16:10 | מאת: חוה
גלית שוב תודה מקום המגורים - הוד השרון. כך שגם הסביבה מתאימה
05/01/2013 | 15:39 | מאת: חוה
גלית שלום בהמשך להתכתבויות קודמות אשמח לקבל ממך המלצה לדיאטנית המתאימה לילד בן 9 במטרה לכוון לדיאטת השמנה. אזור המגורים הוא הוד השרון אך אם יש מומלצים באזור אין בעיה הגעה. תודה