השמנת יתר
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
ערב טוב אני בת 37 אני לא נשקלתי הרבה זמן לדעתי אני 80 קילו מטר 75 ויש לי בעייה חמורה מאוד אני כל היום אוכלת אני קמה בבוקר דבר ראשון 4 פרוסות לחם עם שוקולד שהוא הדבר שמרגיע אותי אני אוכלת הרבה לחם במהלך כל היום (כל שעתיים שלוש)שזה משהוא לא נורמלי אוכלת פסטות מטוגנים ירדתי מהירקות מהפרות אני כל הזמן בבית לא יוצאת לא עושה פעילות גופנית כלום לא זזה אני לא יוצאת מהבית בלי אוכל בתיק לפחות 4 - פרוסות לחם שהבטןשלי לא תרגיש רעבה או דיגדוג הכי קטן ובאמצע הלילה אני מתעוררת או לא יכולה להירדם בלי לאכול פרוסת לחם שאני ירגע וימשיך לישון בדרך כלל שוקולד האוכל זה הדבר שמרגיע אותי מכל מצב שאני נמצאת בו אני נמשכת אליו כמו מגנט ולא טוב לי עליתי בצורה לא נורמלית וקשה לי עכשיו להוריד אני נמשכת לאוכל הלא בריא ואני לא יודעת איך לצאת מזה יכול להיות שהמצב שאני נמצאת בו קשור לעליות וירידות במצבי לחץ מצבי רוח או סוג של דיכאון אני מרגישה שהאוכל הוא כמו כדור הרגעה בשבילי אני מבקשת שתחזרו אלי בהקדם ותעזרו לי לפתור את הבעיה שלי בהקדם אני צריכה עזרה גם מתחילים להעיר לי שאני נראת שמנה וזה הורג אותי עוד דבר ששחכתי לציין אם אני לא אוכלת פחמימות או משהוא מתוק אני חושבת שזה לא מספיק בשביל הגוף שלי זה לא מרגיע אותי תודה רבה מחכה לתשובה
שלום לילך לפי פנייתך נשמע כי האוכל מספק לך תחושות רבות ומגוונות מלבד שובע.למרות הרעב המוגבר שאת מתארת, את נמשכת דווקא למאכלים עתירי הקלוריות והסוכר וזה מתכון בטוח להשמנה. מכיוון שהבעיה היא מורכבת ולא ניתן לפתור אותה על במת פורום זה, אני ממליצה לך להגיע להתייעצות במרפאתנו, מרפאת ד"ר לוי להרזיה. במרפאה אנו מאמינים ב"הרזיה מהראש" ועובדים בדיוק על הסיבות הללו שמובילות את המטופלים לאכילה (למשל "אכילה רגשית")תוך כדי שמירה על חזרה לתזונה נורמלית ואופטימלית. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880
שלום לילך, אם את מתעניינת בדרכים להיפטר מהשתוקקות למזון [מתוקים ופחמימות למשל] אני מזמין אותך להיכנס לקישור הבא ולקרוא http://www.biores.co.il/ בברכה ובהצלחה, מורן