כולסטרול גבוה וספורט
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אני בן 47, סובל מרמה גבוהה של כולסטרול, וכבר שנה שאני נוטל סטטינים ונמצא בדיאטה מבוקרת. אני גם עושה ספורט, אבל באופן לא קבוע. לא מצאתי עדיין תחום ספורטיבי שמספיק מושך אותי לעסוק בו בקביעות. רציתי לדעת איזו סוג פעילות ספורטיבית כדאי לי לפנות אליה כדי להועיל למצב בו אני נמצא (טניס, יוגה, חדר כושר)? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אייל כל פעילות אירובית סדירה (לפחות חצי שעה, 3 פעמים בשבוע) תתאים למצבך... פעילות אירובית הינה: פעילות הכוללת מאמץ תת מירבי המפעיל קבוצת שרירים גדולות לזמן ממושך פעילות כמו הליכה, רכיבה על אופניים, משחקי כדור וכו'. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית
האם רצוי להוסיף תוספים מחזקים לפעילות גופנית, במידה ואני נוטל תרופות?