שחלות פוליציסטיות וסוכר
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, שמי נלי אני בת 23 1.53 ושוקלת 41 ק"ג. יש לי "שחלות פוליציסטיות", אני מנסה להשמין, הדיאטנית הורתה לי לעשות דיאטה ללא סוכר, בבדיקת הדם רמת האינסולין יצאה 28. לטענת הדיאטנית בדיקת הדם אינה מעידה על רמת האינסולין כי היא בצום, הדיאטנית אמרה שיכול להיות שיש לי אינסולין גבוה (נובע מהשחלות הפוליציסטיות) שאינו מופיע. רופאת המשפחה לא מבינה את הסיבה של הדיאטנית להפסקת הסוכר כי היא לא רואה בעיה בבדיקת הדם, אך אינה רוצה להתערב בתהליך. האם את מכירה את ההנחיה של הורדת הסוכר לנשים עם שחלות פוליציסטיות? ואם כן, אז באיזו רמה? (בכלל לא, להוריד קצת וכו...) תודה!
שלום לך: ההמלצה לדיאטה דלת פחמימות בנשים עם שחלות פוליציסטיות הינה במטרה לרדת במשקל ובכך לשפר את מצב השח לות הפוליציסטיות. רמת הסוכר המומלצת בצום של 8 שעות הינה פחות מ 100 מג/דל. בברכה ד"ר מצקין