דיאטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי מזה שבועיים שאני שומרת על תוכנית אוכל ללא סוכר וללא קמח לבן' אוכלת במידע כל שעתיים לפי תוכנית מוגדרת מראש. עושה התעמלות לחיזוק השרירים פעמים בשבוע , ועושה הליכון או אופניים בין 30-50 דקות לפחות 3 פעמים בשבוע. תוכנית יומית פחות או יותר 6.30 נס + ברונפלקס (או הדיאטים) 8. נס 10. יוגורט 0% + פרי 12.30 סלט 9 גבינה /טונה + ביצים/ פסטרמה 16. לפעמים פרי 18.00 ערב ירקות + 2 לחם קל + גבינה (או דג או בשר או פשטידה ) לפעמים כף מיונז רגילה 20.00 פרי או גלידה דיאט נכון להיום אחרי שבועיים של סדר באוכל ירדתי 300 גר' אני 1.60 ו 82 ק"ג. אשמח לקבל ממכם עזרה כי קצת קשה שיורדים כל כך מעט ארחי שבועיים . תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שיר צייני בבקשה את גילך. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי