שעון דופק
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/08/2009 | 06:35 | מאת: אבי
שלום , שמעתי על השעונים האלה והבנתי שהם גם מודדים שריפת קלוריות . דבר ראשון האם זה מדוייק? האם הקלוריות שאני מודד ששרפתי זה הקלוריות שנשרפות בפעולה הספציפית או שזה כולל גם את ה bmr ? אני שואל כי בדיאטה הקטנה שלי מאוד יעזור לי למשל לאכול קלוריות בערך כמו ה bmr שלי שהוא בערך 1900 קלוריות וכל קלוריה נוספת תלך לדיאטה. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
27/08/2009 | 09:00 | מאת: עדי מילר
שלום אבי לצערי כל הנוסחאות, השעונים ושאר המכשירים המודדים שריפת קלוריות אינם מדוייקים, כמובן שישנם מכשירים עם סטייה גדולה יותר וישנם כאלו עם פחות. הקלוריות שנמדדות מראות את הקלוריות ששרפת בפעולה הספציפית שעשית. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי