שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
17/08/2009 | 11:43 | מאת: חסוי
ידוע לי שעד גיל 20 מפסיקים לגבוה אז אם אחרי גיל 20 לא אוכלים בכלל סידן ולא אוכלים כמו שצריך אתה יכול להתנמך גם בגיל 30
לקריאה נוספת והעמקה
18/08/2009 | 11:58 | מאת: עדי מילר
שלום לסידן מס' תפקידים חשובים בגופנו כגון: תחזוקת שיניים, קרישת דם, העברת מסר במערכת העצבים, התכווצויות שרירים וכפי שציינת סידן גם חיוני ביצירה ותחזוקה של העצמות. מחסור בסידן עלול להוביל אצל מבוגרים לדלול העצם מה שמוביל לכאבי גב, חולשת שרירים, כאב ושברי עצמות. מחסור משמעותי אף עלול להוביל לגירוי לא תקין של מערכת העצבים. חשוב להמשיך ולצרוך סידן גם אחרי גיל 20 בכדי לשמר את מסת העצם, כלומר צריכת סידן דרושה לנו בכל שלב בחיים!!! בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי