לא מורידה במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/08/2009 | 13:20 | מאת: hilaloo
שלום, אני בת 23 ושוקלת 67 ק"ג. אני עושה דיאטה כבר מזה 3 שבועות, אך ירדתי רק 1.5 ק"ג. אני אוכלת תפריט מאוזן של עד 1100 קלוריות ליום ( כלום לא עולה על 5% שומן) ומתאמנת שעה וחצי 5 פעמים בשבוע (אופני כושר - שעה במהירות של 18 קמ"ש ורמת קושי גבוהה + תרגילי בטן וידיים עוד חצע שעה). רציתי לדעת האם ישנה סיבה שאינני יורדת במשקל באופן משמעותי יותר ( לפי הבנתי בשבועות הראשונים הירידה אמורה להיות המהירה ביותר) והאם יש לך המלצות?
לקריאה נוספת והעמקה
16/08/2009 | 11:17 | מאת: עדי מילר
שלום צייני בבקשה גובה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי