תסכול בגלל משקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/07/2009 | 12:22 | מאת: אלה
שלום, אני בת 34, ילדתי לפני שנה וחצי. נותרו לי 10 ק"ג להוריד. אני מרגישה תסכול נוראי כיוון שלא הולך לי. בבקרים אני לא מסוגלת לאכול עד 11:00 - 12:00, ובערב/ לילה אני זוללת מול הטלוויזיה, ואח"כ שונאת את עצמי. אני מודעת לכל ענין התזונה היטב היטב, יודעת בדיוק מה מותר לאכול ומה אסור, כל הטיפים הגדולים משוננים אצלי בראש אך בפועל אני לא מצליחה ליישם. מה גם, שאני מתביישת ללכת לים/ לבריכה וללבוש בגד-יםף אני מקנאה כשאני רואה את הרזות מסתובבות לידי. ומרגישה עסוקה בזה כל ה ז מ ן! אכלתי, לא אכלתי, מה לאכול, מתי........הפך לסיוט. וברור שאני אוכלת גם כשאני לא רעבה כפי שציינתי בעיקר בלילה. לא מצליחה להכניס לראש - "לא!" אני יכולה לשמור עד הערב, ופתאום אם בעלי יציע לי מקדונלד'ס, או פיצה, או אם אעבור במקרה ליד... זהו! אני נכנעת ואוכלת. ואז חשה אשמה על שהרסתי, למחרת זה חוזר על עצמו. אני עושה הליכות, רואה לפניי את המטרה, אך לא מצליחה לעמוד בפיתויים. לשומרי משקל אין לי אפשרות ללכת מבחינה כלכלית. בקיצור, האם יש פתרון? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
22/07/2009 | 17:09 | מאת: עדי מילר
שלום אלה קראתי בעיון את דבריך ואני ערה למצוקתך... ראשית חשוב לי לציין שהקרב אף פעם לא אבוד מראש !!! מעבר לכך חשוב לי להדגיש כי פעמים רבות אנו משקיעים אנרגיה ומאמץ בלעשות דיאטה ולרזות אך מתקשים. הדחף לאכול חזק מאיתנו. אנו פונים לדוגמא לאוכל ברגעי חולשה, כאשר אנו מצוברחים, מדוכדכים, מתוסכלים, חרדים, חשים ריקנות, לפעמים כדרך לפרוק זעם ומתח ולאחר מכן מתחרטים. במצבים אלו ורבים נוספים הפתרון של שינוי תזונתי בלבד אינו יכול לתת מענה מספק. המענה הייחודי הניתן לכך במרפאתנו הינו ע"י טיפול משלים קוגניטיבי התנהגותי שהותאם במיוחד לבעיית ההשמנה ע"י ד"ר לוי, ומטרתו לחזק את השליטה העצמית על עצמנו ועל האוכל. ניתן להוסיף ולהתרשם הן באתר המרפאה והן מספרו החדש של ד"ר לוי "לרזות מתחילים מהראש" בהוצאת כתר שיצא לאור בחודשים האחרונים. אתר www.drlevy.co.il ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי