שאלה..
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
31/05/2009 | 21:46 | מאת: בתאל
האם 40 דקות על ההליכון , 5 ימים בשבוע זו פעילות גופנית מספיקה? כמובן אני עושה גם אימוני כוח עם משקולות ..
לקריאה נוספת והעמקה
03/06/2009 | 20:48 | מאת: עדי מילר
שלום בתאל בהחלט כן, אך כמובן שחשוב לא פחות קצב ההליכה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי