לגבי אמי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/05/2009 | 21:49 | מאת: אורי
שלום, אמי בת 70 עברה ניתוח לפני שנה וחצי, ונאמר לה לאכול טוב(כולל בשר בקר מעת לעת,ביצים(2-3 בשבוע) ועוד). עד שהתחילה לאכול כמו שנאמר,הכולסטרול שלה היה מאוזן. בבדיקה לפני חודש(הכולסטרול הרע עלה לרמה של 140),והכולסטרול הטוב:78 יתר התוצאות של המוגלובין,שומנים בדם,גךןקןז הכל תקין תודה לאל, השאלה: מה ניתן לאכול כדי להוריד את הכולסטרול הרע(לרמתו הקודמת) ? אשמח לתשובה, אורי
לקריאה נוספת והעמקה
14/05/2009 | 13:29 | מאת: עדי מילר
שלום אורי להורדת כולסטרול בדם חשוב להעשיר את התפריט ב- שמן זית או קנולה, אבוקדו, טחינה ואגוזי מלך. להקפיד על אכילת סיביים תזונתיים מסיסיים הנמצאים בעיקר ב- קליפות שיבולת שועל, ירקות וקטניות. בנוסף לכך יש להימנע מאכילת שומן מן החי כמו בשר שמן, עור של עוף, חמאה, קצפת, גבינות שמנות ומזונות המכילים שומן מוקשה כמו בורקסים, עוגות וכו'. כמובן שמומלץ לבצע פעילות גופנית במידה וזה אפשרי. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי