ד"ר לוי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/05/2009 | 22:01 | מאת: שני
מהי שיטת ד"ר לוי לדיאטה
לקריאה נוספת והעמקה
04/05/2009 | 15:40 | מאת: ד"ר שלמה לוי
שני שלום שיטת הטיפול שלי לטיפול בעודף משקל הינה בגישה רב מערכתית הכוללת בדיקה ומעקב רפואי, מעקב דיאטנית, דיקור אך עיקרה הינו במפגשים לזיהוי הסיבות המובילות לאכילת יתר. כידוע לך אנו לא משמינים מרעב. אנו אוכלים במצבים שונים ורבים שאינם קשורים לרעב, במנגנון שגוי של פיצוי עצבות, חרדה , דכדוך, תסכול, שיעמום, כעס, בדידות, ברגעי שמחה..... בעצם השמנה היא ביטוי של אובדן של שליטה עצמית על עצמנו ועל כמויות האוכל שאנו אוכלים. השיטה הינה זיהוי ומתן כלים להתמודדות עם בעיות אלו והקניית שליטה עצמית. לפני מספר חודשים פרסמתי את ספרי לרזות מתחילים מהראש בהוצאת כתר. הספר יוכל להבהיר לך יותר על השיטה, אופן הטיפול ודרכי ההתמודדות של המרפאה עם השמנה ועודף משקל תוך שילוב של סיפורי מקרה אמיתיים מחדר הטיפולים. תוכלי להעזר באתר ואף להזמין דרכו את הספר במידה ותרצי- www.drlevy.co.il . כמו כן אנו מאפשרים פגישת יעוץ חינם במרפאה-036764880