לא מפסיקה להשמין
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 45 וגובהי 165 ס"מ,כבר 5 שנים שאני לא מפסיקה להשמין, למרות שקודם לכן, כל השנים, שמרתי על משקל יציב של 66 ק"ג . גם לאחר הלידות תמיד הצלחתי לאכול נכון ולחזור למשקלי. תוך 5 שנים עליתי ב-15 ק"ג וכל הבדיקות שעשיתי יצאו תקינות. אני ממש מיואשת מההשמנה הזאת כי אני מאמינה שאני אוכלת מאט . כל מה שאני אוכלת מדוד.אינני אוכלת עוגות,חטיפים,משקאות מתוקים ,דברים מטוגנים וכו' בכלל. אני אוכלת שני פרוסות לחם בבוקר עם ריבה,2 פירות ו-3 ירקות שורש חיים בצהריים ,ובערב אני אוכלת מנה של פחמימות עם תוספת של דג או עוף או גבינה5%-16% שומן וירק. לפעמים אני "חוטאת" בקובית שוקלד וחצי כוס יין אדום. מה אני יכולה עוד לעשות על מנת לחזור למשקל תקין? האם קיימות בדיקות שרופא משפחה לא חושב עליהם? או שאני טועה והאוכל שאני אוכלת מצדיק לדעתכם את משקלי(81 ק"ג)?
ובכן, אולי אוכל לעזור, אני נימצאת בקבוצת הרזייה לנשים שלא הצליחו להרזות בשום שיטה מהמוכרות לנו. שיטה זו פותחה ע"י ד"ר אילן קיציס, קרדיאולוג בכיר באיכילוב והיא מושתת על הרעיון של ללא קמח וללא סוכר. פחות מפחיד ממה שנשמע..אפשרי בהחלט. עשרות נשים עושות זאת בשילוב של ספורט קבוצתי מהנה - כדורגל בהפוף על הפוך.. ושיחות עם פסיכולוגית. את מוזמנת להכנס לאתר הקבוצה www.gdolot.com ןלהתרשם בהצלחה, גדולה!
שלום קראתי בעיון את דבריך ואני ערה למצוקתך אך הקרב אף פעם לא אבוד מראש !!! התפריט שלך מאוד דל בקלוריות וברכיבי תזונה באופן קיצוני ואכן הגוף מתנגד. כשאוכלים מעט מדי הגוף חש בסטרס, במתח. יש מצב שהוא אינו יודע מתי ואם תבוא הארוחה הבאה והאם היא תכלול מספיק אנרגיה. לכן, הוא חוסך בהוצאות האנרגיה. בין שאר ה"חסכונות" יש חיסכון בשריפת שומנים. לכן יש האטה בירידה במשקל. פרט לכך ישנן עוד סיבות רבות למה דיאטות שמכילות מעט מדי קלוריות אינן מומלצות. בין השאר בגלל שלא ניתן להתמיד בהן לאורך הזמן הדרוש ואחרי כן יש כמיהה לאכול הרבה ובעיקר מהמזונות שאוהבים ונמנענו מהם. כך קורה שבסיום ה"דיאטה" יש אכילה מופרזת ועלייה חזרה במשקל. אני מאוד ממליצה לך לשנות את צורת האכילה שלך,עשי זאת בצורה מבוקרת עם ליווי תזונתי מקצועי מתאים. את כמובן מוזמנת להיכנס לאתר שלנו www.drlevy.co.il ולהתרשם מהגישה שלנו בנוגע לדיאטות. ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי