ערב טוב,יש לי שאלה...
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בס"ד שלום רב וערב טוב, הייתי רוצה לדעת כמה חתיכות (ולא פרוסות) של לחם (שערכו התזונתי כתוב למטה) אני יכול לאכול ביום במהלך דיאטת הרזיה מגוונת ומאוזנת... הערך התזונתי של לחם שחור ב-100 גרם: אנרגיה: 272 קק"ל חלבונים: 7.9 גרם פחמימות: 55.1 גרם שומן: 2.2 גרם נתרן: 450 מ"ג מידף נוסף על הלחם: משקל: 750 גרם יצרן המוצר: מאפית דגנית - עין בר כשרות: לנדא מכיל: שמרים,שומן צמחי,חומר מתחלב E-481,חומצה פרופיונית,לתת,גלוטן,קמח סויה,אנזימים,קמח חיטה כהה,מלח,מים כשר: פרווה כמו,כן הייתי רוצה לדעת גם כמה חתיכות,ולא פרוסות,אני יכול לאכול בחלה שערכה התזונתי הוא: אנרגיה: 239 קק"ל פחמימות: 49.15 גרם שומן: 1.38 גרם נתרן: 0.538 גרם מידע נוסף על הפיתה: משקל: 100 גרם יצרן המוצר: מאפית דגנית - עין בר כשרות: לנדא מכיל: שמרים,סובין חיטה,מלח,קמח,מים כשר: פרווה אשמח מאוד לדעת האם זה משמין והאם זה בכלל טוב או שאני חייב להחליף את שני המאפים האלה במאפים אחרים (בעיקר,משום שלא מצויין אם בכלל הם מכילים סיבים תזונתיים והם מכילים הרבה פחמימות וקלוריות) אני מצפה לקבל תשובה במהירות... זה נורא חשוב לי... אהה..ואני בן 17 וחצי.אני שוקל 65 ק"ג והגובה שלי הוא בין מטר 60 למטר 70.. (חח...אם המידע הזה מסייע לכם...) בתודה, שלומי גלבוע
שלום שלומי אין באפשרותי לענות לך כמה פרוסות לחם, חלה או פיתה עליך לאכול מבלי להשמין כיוון שזה תלוי בתזונה שלך במשך כל היום וכמובן שזה מאוד אינדיוידואלי ודורש פרטים נוספים כמו אנמנזה תזונתית נוכחית, היסטוריה של דיאטות, פעילות גופנית וכו' הדורש פגישה פרטנית עם דיאטנית קלינית. לשאלתך הנוספת, בהחלט מומלץ להקפיד על אכילת מאפים המעושרים בסיבים תזונתיים. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי