התאמת תפריט תזונתי?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/03/2009 | 17:01 | מאת: אסף
לפי איזה פרמטרים קובעים באופן כללי האם מתאימה לי דיאטה של 1200 קלוריות או של 1500 קלוריות? האם לפי כמות הקילוגרמים שצריך להפחית או לפי ה BMI וכו'... תודה אסף
לקריאה נוספת והעמקה
01/04/2009 | 13:03 | מאת: עדי מילר
שלום אסף מספר הקלוריות הנדרש לשם שמירה על המשקל או לשם דיאטת הרזיה הינו אינדיוידואלי ודורש פרטים כמו גיל, מין, משקל, גובה, אנמנזה תזונתית נוכחית, היסטוריה של דיאטות, פעילות גופנית וכו'. באופן גורף מאוד דיאטת הרזיה של גברים מכילה כ- 1500 קק"ל ושל נשים כ- 1200 קק"ל אבל כפי שציינתי דרושים פרטים נוספים. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי