עזרהההה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/03/2009 | 09:04 | מאת: \nth
היי אני מאי בת 17 גובה 1.61 משקל 46 אני אחרי דיאטה אינטנסיבית שעשיתי בחופש של שנה שעברה במהלכה ירדתי 10 ק"ג ועליתי 3 ק"ג. עכשיו אני כבר לא שומרת כמו פעם וכל החודש הזה לצערי הגדול אכלתי יותר מ 2500 קלוריות ליום בלי הגזמה לא תמיד ממאכלים בריאים. טחנתי דגני בוקר של כריות עם שוקולד נוגע,ועוגי מצופה בשוקולד,סוכריות על מקל,חטיפים,וחלות,ומה לא...ובאמת אכלתי לא מאוזן ,המון אוכל וכפול מהרגיל אם ביום רגיל ככשמרתי אכלתי יוגורט אחד..אז החודש אכלתי ביום 3 יוגורטים וככה ברוב המאכלים. אכלתי בלי לחשוב,ואחרי שסיימתי לאכול הייתי עצובה וכעסתי על עצמי שמא אני ישמין וכל הדרך הקשה שעברתי לא שווה את זה..וכו' יש לציין שעשיתי החודש ספורט.. פעמיים בשבוע הליכה מהירה של שעה עם דקה ריצה כל יום. שיעור של עיצוב הגוף במשך חצי שעה ואירובי ריקודים שעה ,בין לבין עליתי המון במדרגות והללכתי לבית ספר ברגל. אבל אכלתי המון המון ובאמת המון וכל יום סיימתי עם תחושת מלאות וכאבי בטן עם תחושה בפה נעימה מלאת טעמים טובים אבל בראש עם תסכול עצב עצבים ופחד להשמין. יש לציין שהגוף שלי בנוי די טוב הרגליים מחוטבות וכך גם הידיים ,אין לי צדדים בולטים מדי וגם לא ישבן,אבל הבעיה היא שיש לי כרס ממש נפולה ממש צמיגונים מעצבנים כאלה שלא יורדים. ואני מעמיסה עליהם עוד אוכל שומני ולא נחוץ השאלה הענקית שלי...היא איך זה יכול להיות שנשקלתי היום אחרי כל החודש הזה ועליתי רק קילו אחד..זאת אומרת שקלתי 45 ועכשיו 46 ..אבל הבטן גדלה מאוד אני רואה.. אבל עדיין אין כזה שינוי? ממה זה יכול להיות? ומה אני עושה על מנת לחזור לשמור כמו פעם? אני חייבת לקזז באוכל ולאכול בריא כמו פעם.. שהייתי אוכלת מסודר ..בארוחת בוקר-כריך מלחם קל מלא עם קוטג' מלפפון גזר ופרי. ביניים מסטיק ללא תוספות סוכר.צהריים מנת בשר,פחממה והמון ירקות.ביניים-פרי. ערב-יוגורט ועוד פרוסה עם קוטג' והייתי עושה המון ספורט אבבל עכשיו לא יודעת למה..אבל אני רואה את הגוף שלי ככה ואני עדיין לא שלמה איתו בגלל הבטן שלי שתמיד היא הייתה קיימת והייתה מפריעה לי..אבל בכל זאת אני רואה שאני רזה ושאני אוכלת לפעמים שטויות ואני לא משמינהמלא אז אני מרשה לעצמיי אבל אני בעצם דופקת הכל כי מכל עלייה קטנה ועוד אחת ועוד אחת בסוף עולים מלאאא.. תעזרו לי אני חייבת מוטיבציה ועצות להמשיך.. בבקשה מכם! מאי.
לקריאה נוספת והעמקה
26/03/2009 | 18:20 | מאת: עדי מילר
שלום מאי קראתי בעיון את דבריך ואני ערה למצוקתך. חשוב לי להדגיש שמשקלך נמצא מתחת לטווח התקין אך עדיין אינך מרוצה ממראה גופך, בנוסף התפריט אותו אכלת בזמן הירידה במשקל היה מאוד מצומצם ולכן כעת הגוף דורש... לצערי, מדובר בבעיה של דימוי גוף ואכילה שאינה יכולה להיפטר באמצעות פורום זה. אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה ולבקש הפניה לדיאטנית קלינית לשם ייעוץ והדרכה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
27/03/2009 | 19:06 | מאת: מאיייייייי
בוקר -2 כוסות אורז מתובלן+כף שמן ,כוס עדשים,וספגטי. ביניים-3 כוסות פלסטיק של אבטיח,ו3 קלמנטינות. צהריים-שניצל עם שמן בגריל,פרגית בגריל,ופסטרמה דלת שומן עם 4 פרוסות לחם קל מלא,וגמבה אדומה ירוקה צהובה כרוב מלפפון עגבניה וחסות. ביניים 3 מעדנים שוקו וניל דיאט -64 קל' לאחד. ומסטיקים ללא סוכר. ערב-7 כפות אורז עם מרק צח ופרגית,עם פרוסת חלה.. עד כמה זה נורא? אני עדיין רעבה..נראה לי. ואני ממש פוחדת להשמין עוד.. ד.א. עליתי ביומיים עוד 400 גרם,ורואים את זה ממש על הגוף שלי. אני צריכה עזרה,לא בא לי להשמין עוד ולהרוס את כל מה שבניתי.יש לי מוטיבציה אני רק צריכה עזרה ולימוד מכם.ככה אני אוכלת כל יום שישי וזה עוד במקרה הטוב,למרות שנראה לי שיש פה 4000 קל' בערך. כמה קלוריות יש בו? ומה היית משנה לי בתפריט ובכלל? תודה מראש-מאי. גובה-1.58 משקל 48