שאלה על הליכון
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
רכשתי הליכון (צעד נבון והתחלה טובה) איך מתחילים לעשות פעילות גופנית? מה הזמן? מהירות? וכו אודה להכוונה שבוע טוב טל
לקריאה נוספת והעמקה
שלום בהחלט צעד נבון ומבורך... אני ממליצה לך להפנות את שאלתך לפורום אימון, כושר גופני ותזונה על מנת לקבל תשובה מדוייקת. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי