זרעי פשתן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/01/2009 | 13:40 | מאת: אסמא
שלום, אני מתחתנת עוד שלוש חודשים ואני מתכוונת לרדת במשקל לפחות 5 ק"ג כי הגוף שלי נראה מלא וזה מאוד מפריע לי. יש לי הליכון בבית התחלתי לפני שבועיים לעשות ספורט למשך חצי שעה על ההליכון וחצי שעה עושה אירובי. המליצו לי לאכול זרעי פשתן אך לא יודעת איך להשתמש בהם. האם אפשר לטחון ולהוסיף אותם למעדן ? אם כן האם צריך לאכול מעדן רגיל או דיאטיתי? או אפילו יש שיטה אחרת שמורידהאת המשקל יותר?
לקריאה נוספת והעמקה
12/01/2009 | 16:19 | מאת: עדי מילר
שלום אסמא ראשית המון מזל טוב !!! לזרעי פשתן סגולות בריאותיות החל משיפור ערכי הסוכר והכולסטרול ועד לסיוע במלחמה נגד סרטן השד, אך לצערי הם אינם מסייעים לירידה במשקל. מומלץ להשתמש בזרעי פשתן טחונים, כיוון שזרעי פשתן שלמים עוברים את מערכת העיכול מבלי להתעכל. המנה היומית המומלצת היא 1-2 כפות ליום. מומלץ לפזר בסלט, להוסיף ליוגורט וכו'. השיטה המומלצת ביותר להורדה במשקל הינה תפריט מאוזן בשילוב עם פע"ג. את מוזמנת להירשם למערכת הדיאטה שלנו, השירות ניתן בחינם בשלב זה, נתאים לך תפריט אשר בעזרתו תוכלי לרדת במשקל באופן מאוזן ומבוקר. להרשמה: www.drlevy.co.il בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי