האם 1400 קל' ליום,לא כולל ירקות וסוכריות-ללא סוכר,
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/11/2008 | 10:22 | מאת: ס.ל.
מספיקות לשמירה על מישקלי?:(אולי אני צריכה עוד לרדת?) נתונים:בת 39. גובה:158 ס"מ מיבנה-גוף:בינוני מישקל לאחר דיאטה:60.3 פ"ג:3 פעמים בשבוע קראטה+2-3 פעמים הליכה מהירה(כל פעילות בערך שעה). עובדת כמטפלת בגן,ז"א,זזה הרבה... אז,לפי נתוניי:כמה קלוריות ביום מקסימום מותר לי?(כמובן של מזון בריא,לא שטויות)
לקריאה נוספת והעמקה
10/11/2008 | 00:50 | מאת: עדי מילר
שלום משקלך נמצא בטווח התקין. דרושה אנמנזה מדוייקת יותר ( הכוללת היסטוריה של דיאטות, מס' הקלוריות אותם צרכת בתהליך ההרזיה, משקלך הנמוך ביותר והגבוה ביותר בשנים האחרונות ועוד.... ) בכדי שאוכל לענות לך בצורה מדוייקת וגם אז קשה לנקוב במספר אבסלוטי. בכלליות תהליך שמירה על המשקל מתאפשר כאשר המשוואה של ההוצאה והצריכה הקלורית מאוזנים. בדר"כ תפריט שמירה של נשים פעילות כמוך כולל כ- 1500-1600 קק"ל. אני ממליצה לך לנסות לצרוך 1500 קק"ל תוך כדי מעקב משקלי כמובן. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
10/11/2008 | 20:50 | מאת: ס.ל.
פרטים נוספים:רק עכשיו עשיתי דיאטה רצינית:לפני כן שקלתי:75 וכעת,הכי נמוך:60.3(נכון להיום).(אך תמיד הייתי נורא פעילה)... החלטתי:לעלות ל-1500 קל' תפריט יומי,המחולק לארוחות קטנות במשך היום. מזה זמן,אני סוגרת את הפה בשעה 21:00,עד למחורת בבוקר. הנישנוש העיקרי:סוכריות ללא סוכר. חוצמזה,אני מנהלת יומן-תזונה,עוקבת אחר מישקלי. האם דרכי הגיונית ולאור נתוניי לא אעלה במישקל?(זה הפחד הגדול שלי...)? תודה.