כמה מותר לי לאכול?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 40 שוקלת 59 וגובהי -150 ,כמה מותר לי לאכול? ואיזה ספורט עלי לעשות?יש לציין שאני רזה מאד בחלק העליון של הגוף וכל כובד המשקל הוא ברגליים!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שרון בכדי לרדת במשקל מומלץ לנשים לצרוך כ- 1200 קק"ל ליום (לא פחות!!!) בשילוב עם פעילות גופנית (ממליצה לשלב פעילות אירובית כמו הליכה, שחיה, אופניים וכו' + פעילות אנאירובית לחיזוק השרירים כמו - שיעורי עיצוב). את מוזמנת להירשם למערכת הדיאטה שלנו, השירות ניתן בחינם בשלב זה, תקבלי תפריט מתאים שבעזרתו תוכלי לרדת במשקל ללא כל סכנה. להרשמה: www.drlwvy.co.il בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי