תעני לי על השאלה בבקשה כנסי
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/09/2008 | 07:35 | מאת: מיישו שמן
ככה אני ירד קילו וחצי בשבוע? ומה זה פעילות אירובית ובינאירובית משו כזה או אנראובית וכמה זמן לעשות ובאיזה תדירות בתודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
17/09/2008 | 08:46 | מאת: עדי מילר
שלום הירידה המומלצת בשבוע הינה 0.5-1 ק"ג פעילות אירובית הינה פעילות הכוללת מאמץ תת מריבי המפעיל קבוצות שרירים גדולות לזמן ממושך לדוגמא: הליכה , קקיקבוקסינג, ריצה, ספיינינג, שחיה וכו'... מומלץ לפחות 3 פעמיים בשבוע. פעילות אנארובית הינה פעילות שבה השריר עובד לטווח קצר בעוצמה גבוהה כמו לדוגמא: הרמת משקולות, שיעורי עיצוב וכו'... מומלץ לפחות 2-3 בשבוע. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי