דיאטה אחר לידה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/08/2008 | 07:25 | מאת: ורד
הי אני כחצי שנה לאחר לידה, עושה במשך החודשיים האחרונים פעילות גופנית כשלוש פעמים בשבוע לכל הפחות (45 דקות פעילות אירובית ועוד חיטוב). אני אוכלת די בריא, לא מנשנשת ופשוט לא זזה לא במשקל ולא בהיקפים. איך זה יכול להיות ? האם אני צריכה לבדוק אם יש לי איזושהי בעיה אובייקטיבית שלא מאפשרת לי לרדת במשקל, ז"א בדיקות דם מסויימות שצריך לעשות? אשמח מאוד לעזרתכם !!!!
לקריאה נוספת והעמקה
10/08/2008 | 17:17 | מאת: נעמה רון
היי ורד ירידה במשקל מתרחשת כאשר ההוצאות האנרגטיות (פע"ג) עולות על ההכנסות (תזונה) ולכן המשיכי לבצע פע"ג (כל הכבוד!!!) אך יחד עם זאת רצוי להקפידי גם על ההכנסות (גם אוכל בריא יכול להיות לעיתים עשיר בקלוריות זה הכל תלוי בכמויות). מומלץ במצבים כאלו לבצע בדיקה של בלוטת התריס אך יש להתייעץ עם רופא משפחה. בברכה נעמה רון דיאטנית קלינית שיטת ד"ר לוי