בטן בעייתית!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/06/2008 | 01:22 | מאת: Momentito
שלום אנשים! אני בן 20, אני שוקל 67 והגובה שלי הוא 178. לפי מה שאני יודע, אני שוקל בסדר ואין לי בעייה של השמנת יתר, אבל למרות זאת, ולמרות שאני נראה רזה, יש לי בטן וחזה בעיתיים עם מעין שכבת שומן כזאת שגורמת לי להראות שמן בלי חולצה. זה נראה קצת מעווט וחסר חיטוב ופרופורציה, וכשאני יושב יש לי צמיגים עבים גם בבטן וגם בחזה. אני רוצה להפטר מזה אבל אין לי מושג איך... דיאטה? כושר? דיאטה וכושר? ניסיתי בעבר אבל לא ממש עוזר... עדיין נשאר מעין שומן שמפריע לי נורא ומונע ממני לצאת ולהוריד חולצה... במיוחד בקיץ (שמגיע עלינו). מישהו מכיר את התופעה הזאת של שומן שמסרב לרדת? איך אני יכול להפטר ממנו? כל עצה, עזרה ודעה תתקבל בברכה תודה רבה!
לקריאה נוספת והעמקה
19/06/2008 | 17:06 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, אינך סובל מעודף משקל. זה פשוט עניין של מבנה. פעילות גופנית, פיתוח שרירים באיזורים המדוברים ובכלל בגוף, יכולים לשפר את המראה ולתקן את הפרופורציות. התיעץ עם מדריך כושר מוסמך להתאמת תכנית שתביא אותך לתוצאות הרצויות. בברכה מוניקה קרן
20/06/2008 | 01:01 | מאת: דפי
היי מותק! תשמע אני רוצה להקדים בזה שאני מקווה שאתה אוכל נכון ואם לא אז מצאת את האדם שיעזור לך בנושא! אני ספצית! ובקשר לעודף שומן שלא יורד העניין הוא שכאן מדובר בשריפת שומנים כלומר שלא יעזור לך אם תהיה בדיאטה וכו' אתה צריך לעשות ספורט ולשרוף שומנים! שמע לי, תתחיל מ50 כפיפות בטן כל בוקר או כל ערב ואז תעבור ל100 וככה כל יומיים תעלה את הרף בהתאם ליכולות שלך, אתה גם תרגיש פתאום שאתה יכול עוד ועוד. בנוסף לרוץ 10 דקות בכל יום זו תוספת נהדרת וזה לא פוגע לך בסדר יום. כשאתה עושה את האימונים הללו זכור לעשות מתיחות כדי לא להיות תפוס ואתה יכול לשים נייר פלסטיק נצמד של בישול מסביב לבטן ככה תזיע באיזור יותר וכתוצאה מכך האיזור הספציפי הזה ירזה יותר ויקטנו אחוזי השומן שלך! בהצלחה ותעדכן אותי בנושא אני רוצה לדעת שעזרתי!
24/06/2008 | 17:13 | מאת: בוסמת
רבים סבורים כי חיטוב הגוף לפני דיאטה רק ימלא את הגוף בשרירים , לכן קודם צריך דיאטה מבוקרת לא הרסנית לגוף , גם אם נמאס מהדיאטה צריך לשמור על משקל , על מנת לא להרוס לגוף את המערכות והשרירים.