האם זה יעלם?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/06/2008 | 15:40 | מאת: עדן
שלום. לפני שנה וחצי, שקלתי 77 והגובה שלי היה 1.69. היום, אני בת 15 וחצי, 1.73 ושוקלת 63. רציתי לשאול, האם סימנים בצדדי המותניים שנוצרו לי בגלל השמנת יתר שהייתה לי בעבר, יעלמו עם הזמן? פעילות גופנית תעזור? כי אני עושה 3 פעמיים בשבוע הליכה + פעמיים בערך בשבוע ספינינג + כפיפות בטן, ועוד הרבה תרגילי חיטוב פעמיים בשבוע.
לקריאה נוספת והעמקה
02/06/2008 | 11:20 | מאת: מוניקה קרן
שלום עדן, כל הכבוד על הירידה הנהדרת במשקל. שמרי על התוצאות! פעילות גופנית יכולה לשפר מצב סימני המתיחה. בנוסף עלייך להתיעץ עם רופא עור או פלסטיקאי. בברכה מוניקה קרן